Saturday 25 June 2011

Kau cakap aku sial ?

Sedih gile doe , dengan kau niy ! Sanggop kau cakap aku SIAL , Sampai hati kau kan ! Ape salah aku , sampai kau berani kuar perkataan SIAL kat aku ! Macam niy , kau SAYANG aku ! Hmm , Sebenarnye kau nak ape ahh dari aku ! Hmm , Selame niy aku dengar cakap kau ! Ape kau suruh aku buad . Asal kau sanggop cakap aku sial ! Kau memang tak sayang aku . Sekarang , baru aku tahu yang kau nak GAME aku ! Aku setia dengan kau , Tapi kau tak setia dengan aku ! Sent love-2 kat pempuan , Tak malu ke ? Sedar lah sikit kau uh dah ade awek ! Takan dengan membe aku pun kau BATAK kot , aku pun bole buad lah macam mane kau sent love-2 kad pempuan ! just , aku malas nak buad jea ! Coz , aku nak SETIA dengan kau biyy . (!) Bile aku mces dengan laki , Tahu pulak nak mara-2 aku ! Kau mces dengan pempuan bole pulak , nak mintak topup bgai lah ! Ishh , aku benggang seyh dengan perangai kau biyy ! Okay , kau nak gatal dengan pempuan . PERGI lah ! Tapi , aku pun bole buad lah ! Lagi kejam dari kau ! Kau jangan CABAR aku aw biyy ! Ape kau nak cakap , cakap lah ! Tak kesah pun ! Hope sangat-2 , kau ubah lah sikap kau biyy ! Ingat sayang , kau tuh aku punye ! Kalo kau betol-2 SAYANG aku . Ubah lah PERANGAI kau yeah ! Kau tanak kehilangan kau sayang . ILOVEYOUSOMUCHSAYANG ♥ ♥ ♥

No comments: